Garantijos

  • Visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai;
  • Visoje ES galiojanti direktyva 1999/44/EC numato ne trumpesnį nei 24 mėn. garantinį laikotarpį;
  • Pateikiant prekę garantiniam remontui pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį taloną:
  • Prekei sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai;
  • Garantinį remontą atlieka autorizuoti serviso centrai;
  • Gamintojo garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms prekių dalims.

Lietuvos Respublikos įstatymai numato, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekis, sąskaita-faktūra ar lizingo sutartis) jei juose yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo įrangą. Pardavėjo garantinį taloną papildomai pateikti būtina tik jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas įrangos modelis (tuomet garantiniame dokumente turi būti nurodyti įrangos identifikavimo duomenys).

Hansgrohe. Pasitikėkite „Made by Hansgrohe“ kokybe

Pagrindinė įmonės „Hansgrohe“ politikos sudedamoji dalis - savo klientams visada pasiūlyti aukščiausią kokybę. Taigi savo produktų vartotojams mes savanoriškai suteikiame penkerių metų gamintojo garantiją.

Pateikiamos garantijos taisyklės ir sąlygos.

Grundfos garantinio aptarnavimo sąlygos

Visiems Grundfos pagamintiems gaminiams suteikiama 24 mėnesių (2 metų) nuo pristatymo dienos, arba 30 mėnesių (2,5metų) nuo pagaminimo dienos, garantija dėl gaminio ir medžiagų defektų, atsiradusių ne dėl įprastinio susidėvėjimo.

Siurbliams Alpha2 (išskyrus Alpha2L), Alpha3, SCALA2 suteikiama 60 mėn. (5 m.) garantija nuo pardavimo datos, bet ne ilgiau kaip 66 mėn. (5,5 m.) nuo siurblio gamybos datos.
 

Ariston garantijos taisyklės

Bendrovės "Ariston Thermo S.p.A." techninės tarnybos užduotis - siūlyti Jums aukštos kokybės serviso paslaugas, o gedimo atveju užtikrinti Jūsų aparatui greito remonto galimybę. Mūsų serviso centro tinklo pagalba Jūs galite užsisakyti ir įsigyti ne tiktai originalias vandens šildytuvo atsargines detales, o ir papildomus aksesuarus (pavyzdžiui, slėgimo reduktorių, galingesnius šildančius elementus), taip pat ir gauti reikalingą techninę konsultaciją dėl mūsų gaminių.

Wilo. Pagrindinės garantijos sąlygos

Gaminiui galioja 24 mėn. garantijos laikotarpis nuo jo įsigijimo datos, bet ne ilgesnis nei 36 mėn. nuo pagaminimo datos. PICO siurblių serijos gaminiams taikoma 5 metų garantija. Gaminys turi būti sumontuotas ir eksploatuojamas laikantis visų instrukcijoje nurodytų gamintojo reikalavimų ir nurodymų. Pagal garantiją gaminys remontuojamas ar keičiamas nauju nustačius, kad tai brokas (nekokybiškos medžiagos iš kurių gaminys pagamintas, nekokybiškas gaminio surinkimas gamykloje), pateikus teisingas užpildytą garantinį pasą ir prekės įsigijimo dokumentą ar jo kopiją.

PAA garantijos sąlygos

SIA PAA (toliau tekste – PAA) gamina vonias, praustuvus su stalviršiais ir dušo padėklus nuo 1993 m. PAA gamykla yra Latvijoje, Europos Sąjungos šalyje. PAA gaminiai gaminami iš kokybiškų medžiagų, atitinkančių ES standartus. Tinkamai jups prižiūrint, jie tarnauja dešimtmečiais, todėl PAA savo gaminiams suteikia 10 metų garantiją. Garantijos sąlygos nurodytos žemiau

Kamen katilų garantijos sąlygos

Pagrindinės garantinės sąlygos:

Katilo galingumas turėtų būti parenkamas pagal pastato šilumos poreikį. Prieš pirkdami katilą pasikonsutuokite su specialistais.

Montuojant katilą, sistemoje būtina įrengti trieigį arba ketureigį pamaišymo vožtuvą ir tinkamai jais naudotis. Taip prailginsite katilo tarnavimo laiką.

Junkers garantijos sąlygos

JUNKERS garantuoja, kad gaminys neturi defektų, ir per garantinį laikotarpį nemokamai suremontuos JUNKERS įrenginį arba pakeis defektų turinčias dalis. Visos pakeistos detalės tampa JUNKERS nuosavybe. Garantija nenumato jokių kitų žalų ir kitų pretenzijų kompensacijos.